Pagina's

Krijgt Ellis Gourmet Burger Brugge concurrentie?

Goed nieuws: het betere hamburgerrestaurant van Brugge krijgt concurrentie.

Ellis Gourmet Burger opende iets meer dan een jaar geleden een vestiging op het Simon Stevinplein in Brugge, een dubbel A locatie tussen de Markt en de kathedraal én middenin de winkelstraat, het hamburgerrestaurant was dan ook vanaf dag 1 een succes.







De 3 troeven van dit restaurant:


de burgers: ruime keuze aan smakelijke sappig gebakken vlees-, vis- en veggie burgers. De lamsburger die ik bij een vorig bezoek had gekozen is van de kaart verdwenen en blijkt deze week één van de twee wisselende seizoensburgers te zijn.  In totaliteit tel ik 15 verschillende burgers met of zonder bacon, cheddar, sla, tomaat, rode uit, augurk, mosterd, ketchup...

de side dishes: je kunt voor een zacht prijsje een extra portie groenten krijgen, ik kies deze keer de Coleslaw: een frisse koolsalade met zachte yoghurtdressing en veel rozijntjes, een toppertje bij zalig terrasjesweer midden augustus.

het buitenterras: aan de rustige zijde van het Simon Stevinplein, in de schaduw van verkoelend groen, hoefgetrappel kondigt de paardenkoetsen aan die het plein opdraaien, sfeer alom... wat wil je meer?

Daarenboven is de bediening jong en heel vriendelijk, alles verloopt vlot en correct.  De betaling gebeurd binnen aan de kassa.  Het interieur is trendy, kleuren zwart en grijs, designverlichting en als de gelijkvloers vol zit is er nog plaats op de eerste verdieping.



Alhoewel "hamburger" niet mijn favoriete snelle hap is geniet ik telkens mateloos van mijn bezoekjes aan Ellis Gourmet Burger.

Ellis Gourmet Burger Brugge mag de concurrentie verwelkomen
met een goed gevoel!


Ellis Gourmet Burger
Simon Stevinplein 14
8000 Brugge
050/80 00 00


Ook benieuwd naar Jilles Beer & Burger op de Vismarkt?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten