Pagina's

Wandelen met gps

Op vakantie ontdekte ik de "wandel-gps" en alhoewel ik nog niet de helft van de mogelijkheden van zo´n toestel besef, gaat er al een ganse nieuwe wandelwereld voor me open.




Het grootste voordeel van wandelen met gps is dat je quasi niet meer kan verdwalen. Als je gps aanstaat tijdens het wandelen neemt het toestel je gestapte route op en laat een track achter. Je kan dus altijd de weg die je gelopen hebt terugkeren tot het beginpunt.
Een ander voordeel is dat ik geen massa kaarten meer hoef te kopen noch mee te sleuren, gewoon een route downloaden op mijn gps en off I go!

De wandel gps lijkt me ook heel handig om mee te nemen wanneer je op city-trip vertrekt. Zoek vooraf enkele stadswandelingen, download ze op je toestel, en je bent klaar om de stad te verkennen zonder 10 x op hetzelfde punt uit te komen of zonder het te beseffen telkens in een cirkeltje te lopen.

Eens kijken of er enkele mooie stadswandelingen van Brugge als gps route beschikbaar zijn en indien niet dan zal ik er zelf een paar wandelen en daarna met jullie delen.


1 opmerking:

  1. Bent u op zoek naar een gratis reisgids om u voor te bereiden op een reis? We hebben de beste gratis reisgidsen en stadswandelingGratis Stadswandeling

    BeantwoordenVerwijderen