Pagina's

gratis Flanders DC startersadvies in Brugge op 5 maart

Ondertussen is het meer dan 5 jaar geleden dat ik met het idee rondliep om een B&B te starten. Een klein hotel uitbaten was ooit een soort vage jeugddroom van me geweest die plots, zo dacht ik toch, in ons leven inpasbaar zou zijn onder de vorm van een bed & breakfast.

Ik herinner me als de dag van gisteren hoe weinig ik afwist van de toeristische sector, laat staan van het uitbaten van een horeca etablissement.
Mijn grootste troef was dat ikzelf geregeld een korte vakantie en citytrip in mijn agenda inlaste en daardoor een vrij goed idee had van de noden van een gemiddelde verblijfstoerist in een voor hem zo goed als onbekende en heel toeristische stad als Brugge.

Na veel twijfelen en wikken en wegen kwam ik toch op het punt dat mijn droomidee eventueel kon uitgroeien tot een realistisch haalbaar project.  Gelukkig heb ik me toen ingeschreven voor een hele reeks infosessies en cursussen zonder dewelke mijn project gegarandeerd binnen de kortste keren zou gefaald hebben. Ik mag gerust stellen dat de kennis die ik tijdens die cursussen heb opgedaan en de extra professionele info waar ik toegang tot kreeg tijdens de infosessies, mede hebben bijgedragen tot het succes van mijn project.

Loop je rond met een relatief concreet idee of met een in jouw ogen super project, dan raad ik je aan je zo deskundig mogelijk te laten adviseren.

Schrijf je in en kom naar de gratis adviesdag 
georganiseerd door Flanders DC 
op zaterdag 5 maart 2016 
in de gebouwen van Syntra Brugge. 
Keuze tussen verschillende workshops/pitching/social media. 

Denken, Durven en Doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten