Pagina's

Flinke Flo

Flo is geboren



Wat ik jaren niet voor mogelijk hield mag ik nu toch beleven.

Ah nee, ik ben geen mama geworden... wel "omi".

Omi klinkt o zo mooi en als je het uitspreekt krijg je vanzelf iets als een glimlach op je gezicht. Hoe gelukkig zal ik zijn wanneer kleine Flo voor het eerst "omi" zal brabbelen? Ik verheug me er al op, hij mag het vele 100.000 keren zeggen, het zal me niet vervelen.

Natuurlijk ben ik nu ook al heel blij, kijk eens wat een onschuldig schatje. Ja ik weet het, onschuldige baby's zijn nu eenmaal schattig. Maar deze keer maakt dit fascinerend wondertje iets meer deel uit van mijn leven dan eender welk ander babytje.

Welkom flinke Flo, ik wens je een heel gelukkig en gezond en lang leven toe. Op de foto ben je een halve dag jong en slaap je in de veilige armen van je grootvader, opi.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten