Pagina's

Ggrrr... manlief op motorreis.

We reizen beiden heel graag.
Manlief houdt meer van het echte reizen, het zelf afleggen van afstand. Hij rijdt graag met mobilhome en bestelwagen, hij stuurt graag een luxe voertuig over de snelweg en een wendbare motor door de bochten.
Ik hou meer van
het ter plekke komen in een andere omgeving, van het ontdekken en voelen en beleven hoe het is om ergens te zijn waar ik het nog niet goed ken of nog niet gewoon ben.
Niets spectaculair, gewoon genieten.

Tot nu toe wisten we onze reisvoorkeuren goed te combineren, maar deze keer niet.

Manlief en ik willen de motor die hij een paar jaar geleden van Brugge naar Tenerife reed, terug naar Brugge brengen, althans dat was de oorspronkelijke bedoeling.
De heenreis van Brugge naar Tenerife, gecombineerd met korte verblijven in Benidorm, Granada, Sevilla en Cadiz was een reuze ervaring waar we beiden onze grenzen een beetje verlegd hebben, super van genoten hebben, nog dikwijls aan terugdenken en geregeld over vertellen.
De terugreis kon iets vergelijkbaars worden.

Ondertussen heeft manlief in Brugge echter een andere liefde: even stijlvol en gestroomlijnd, zalig, krachtig, zuinig, top, pure verwennerij én zo'n 20 jaar jonger dan zijn vorige motor.
Oeps... een kleine 3000 km rijden met die oude "James Bond" cruiser zag manlief plots niet meer zitten, diezelfde afstand overbruggen met zijn nieuwe klassebak des te meer. Bovendien had een vriend motard ook interesse om eens met zijn motor vanuit België naar Spanje (en terug) te rijden...

...van 't een kwam 't ander en:
                 manlief reist met zijn vriend motard door Spanje en ik zit thuis in Brugge









Ggrrrr ...

                ggrrrrr...

                                gggrrrrrrrrrr.....




Op voorhand excuses aan degenen die mij dezer dagen tegen het lijf lopen, ik gedraag me mogelijks als op de foto ;-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten